Република България ■ Община Тутракан
English
Форум
■
Абонамент
■
Контакти
■
Карта
■
Помощ
■
Обратна връзка
■
Размер шрифт
Добре дошли
Община Тутракан
Общински съвет
Административни услуги
Полезна информация
COVID-19
ПРЕБРОЯВАНЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО 2021
ПУБЛИЧНИ ОБСЪЖДАНИЯ (ПО)
Избори за народни представители на 27.10.2024 г.
Структура
Служебна информация
Нормативни документи
Публични регистри (ПР)
Профил на купувача
Обща информация
Вътрешни правила
Предварителни обявления
Кореспондеция с АОП
Обществени поръчки възлагани по ЗОП
Преходни публикации
Пазарна консултация
Пазарни консултации
Архив
Бюджет на администрацията (БА)
Програми и проекти
Планове, стратегии, програми (ПСП)
МЕСТНИ ДАНЪЦИ И ТАКСИ (МДТ)
ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ(ОС)
ЕКОЛОГИЯ (ЕК)
Устройство на територията (УТ)
Хуманитарни дейности (ХД)
Обяви
Телефонен указател
Фотогалерия
Заседания Общински съвет
План за защита при бедствия
Достъп до обществена информация
Защита на личните данни (GDPR)
Преходни публикации
1/10/2014
Община Тутракан
->
Профил на купувача
Доставка на твърди горива за отопление (въглища тип" Донбас"- 24 тона;+/- 10 тона) на сгради - общинска собственост на територията на Община Тутракан за отоплителния сезон 2014/2015г
- 19/12/2014
Зимно поддържане на улици в гр. Тутракан и общинска пътна мрежа за сезон 2014/2015г.
- 25/9/2014
Избор на изпълнител за упражняване на независим строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Трансмариска - древното начало на Тутракан"
- 1/9/2014
Договаряне без обявление, възлгане на допълнителни СМР за обект "Благоустрояване на Крайдунавски парк, Част І, Етап ІІ"
- 18/7/2014
Договаряне без обявление чл.90,ал.1,т.4 по ЗОП-"Разполагане, поддръжка и обслужване на съдове за съхранение на битови отпадъци от домакинствата в гр.Тутракан и в селата на община Тутракан, както и от юридическите лица на територията на гр. Тутракан, и транспортирането им до регионалното депо за отпадъци край гр.Русе."
- 1/7/2014
“Осигуряване на специализиран превоз за деца и ученици до 16-годишна възраст на територията на Община Тутракан за учебната 2014/2015г."
- 27/6/2014
"Зареждане на автомобилите и друга моторна техника, собственост на Община Тутракан с Бензин А 95Н, Бензин А 98Н, Дизелово моторно гориво и Газ пропан –бутан на територията на гр. Тутракан.”
- 24/6/2014
Избор на изпълнител за изготвяне на технически проект за Реконструкция на спортна зала в ПИ 723, УПИ X, кв. 32 по плана село Нова Черна, община Тутракан
- 20/6/2014
ДОСТАВКА И ТРАНСПОРТ НА 1100 КУБ.М./ПРОСТРАНСТВЕНИ/ ДЪРВА ЗА ОГРЕВ/АКАЦИЯ ИЛИ ГЛЕДИЧИЯ/, ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА ТУТРАКАН И ВТОРОСТЕПЕННИТЕ РАЗПОРЕДИТЕЛИ КЪМ НЕЯ
- 18/6/2014
ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО СГРАДАТА НА НЧ ВЪЗРАЖДАНЕ-1940“, СЪС СЛЕДНИТЕ ВИДОВЕ ДЕЙНОСТИ: РЕМОНТ НА ПОКРИВ; ИЗОЛАЦИЯ ВЪНШНИ СТЕНИ И ПОДМЯНА ДОГРАМА; ИЗВЪРШВАНЕ НА ВЪТРЕШЕН РЕМОНТ; РЕМОНТ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТАЛАЦИИ; ИЗГРАЖДАНЕ СИСТЕМА ЗА ПОЖАРОИЗВЕСТЯВАНЕ; ИЗГРАЖДАНЕ НА РАМПА ЗА ИНВАЛИДИ
- 10/6/2014
Избор на изпълнител за доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Тутракан
- 10/6/2014
ИЗГОТВЯНЕ НА ИНТЕГРИРАН ПЛАН ЗА ГРАДСКО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И РАЗВИТИЕ НА ГРАД ТУТРАКАН КАТО ЦЕНТЪР НА АГЛОМЕРАЦИОНЕН АРЕАЛ
- 30/4/2014
Благоустрояване на улици „Хаджи Димитър”, „Панайот Хитов”, „Дунав”, „Черни връх”, „Арда”, „Мусала” и „Руен” в с.Цар Самуил, община Тутракан” за 2014г.
- 31/3/2014
Ремонт на общинска пътна мрежа и улици на територията на Община Тутракан
- 25/3/2014
Избор на изпълнител на строително-монтажни работи на обект: "Тутракан - модерна дестинация за риболовен туризъм, интегриран с история, традиции и изкуство
- 30/1/2014
Доставка на газьол за отопление за нуждите на отоплителните системи на училища, детски градини и административни сгради на територията на Община Тутракан за четири календарни години
- 19/12/2013
Доставка на електрическа енергия/ ниско напрежение/ за уличното осветление в гр. Тутракан и следните обекти: сградата на общинска администрация на ул. „Трансмариска” №31, сграда на бившето БКС на ул. „Д. Благоев”, кметства, ОЦИД, Дом за стари хора, детски градини на територията на община Тутракан, за срок от една година
- 10/12/2013
Доставка на питейна вода и отвеждане на отпадни води за нуждите на община Тутракан и ВРБК/ второстепенни разпоредители с бюджетни кредити/ за срок от 24 месеца
- 19/11/2013
"Избор на изпълнител на Строително -монтажни работи на обект: "Благоустрояване на Крайдунавски парк, Част I , Етап II ""
- 8/11/2013
Доставка на храни и хранителни продукти за общински детски градини /ОДЗ и ЦДГ/ и Дом за стари хора гр. Тутракан
- 4/11/2013
Упражняване на авторски надзор при изпълнение на обект: „Рехабилитация на общински пътища и реконструкция на водопроводната мрежа на село Белица в община Тутракан", който се реализира и финансира по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" по Програма за развитие на селските райони 2007-2013г. по Договор за безвъзмездна финансова помощ с per. номер 19/321/00887 от 14.07.2011г.
- 14/10/2013
СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ОБЕКТ: „РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ОБЩИНСКИ ПЪТИЩА И РЕКОНСТРУКЦИЯ НА ВОДОПРОВОДНАТА МРЕЖА НА С. БЕЛИЦА В ОБЩИНА ТУТРАКАН
- 19/7/2013
Изготвяне на работен проект за закриване и рекултивация на общинско депо за неопасни отпадъци на Община Тутракан, находящо се в местност „Баша”
- 6/6/2013
ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ НА ПРОЕКТ „БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА КРАЙДУНАВСКИ ПАРК, ЧАСТ 1, ЕТАП 2 – ГР.ТУТРАКАН
- 27/3/2013
ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА „КЛУБ НА РИБАРЯ” ФИНАНСИРАНА ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕКТОР „РИБАРСТВО” 2007-2013 И МЕСТНА СТРАТЕГИЯ ЗА РАЗВИТИЕ НА МИРГ ГЛАВИНИЦА-ТУТРАКАН-СЛИВО ПОЛЕ
- 26/3/2013
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР ПО ВРЕМЕ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИТЕ РАБОТИ НА ОБЕКТ: БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА КРАЙДУНАВСКИ ПАРК, ЧАСТ 1, ЕТАП 2
- 7/3/2013
Избор на изпълнител на текущи и аварийни ремонти на сгради, собственост на Община тутракан
- 1/3/2013
Избор на консултант за упражняване на строителен надзор и контрол по изпълнение на строителството по проект №19/322/00323 „Реконструкция на улична мрежа, тротоари и рехабилитация на зелени площи в гр.Тутракан
- 29/1/2013
СМР по проект "Трансмариска - древното начало на Тутракан”
- 27/11/2012
УПРАЖНЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР НА ПРОЕКТ: „ПРЕУСТРОЙСТВО И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА МБАЛ-ТУТРАКАН С ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ ЧРЕЗ ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКО ОБОРУДВАНЕ
- 18/10/2012
Д О К У М Е Н Т А Ц И Я за участие в открита процедура за възлагане на обществена поръчка за ДОСТАВКА с предмет: „Преустройство и модернизиране на МБАЛ-Тутракан с предоставяне на възможност за долекуване чрез доставка на медицинско оборудване "
- 12/9/2012
Реализиране на мерки за информация, публичност и визуализация по проект :„ПРЕУСТРОЙСТВО И МОДЕРНИЗИРАНЕ НА МБАЛ-ТУТРАКАН С ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ДОЛЕКУВАНЕ”
- 11/9/2012