На основание чл. 91 от Кодекса на труда и Заповед № 1557 / 21.06.2013г. на Кмета на Община Тутракан, Община Тутракан
Обявява конкурс за длъжността ДИРЕКТОР НА ДОМ ЗА СТАРИ ХОРА, гр. Тутракан
Изисквания за заемане на длъжността:
І. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
1. Минимални изисквания:
-
образование висше;
-
образователно-квалификационна степен „Магистър”;
-
предпочитана специалност, по която е придобито образованието (една от изброените) – „ Икономика”, „Социални дейности” или сходни с тях.
-
професионален опит – 4 години;
2. Специфични изисквания:
-
да е дееспособно лице;
-
да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред да заема съответната длъжност.
ІІ. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Да познава нормативната уредба относно предоставяне на социални услуги;
-
Да познава структурата и функциите на Дома за стари хора и възможностите за бъдещото му развитие при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;
-
Да притежава организационна и управленска компетентност: способност да планира и организира дейността и да осигурява изпълнението на приоритетни задачи ;
-
Умения за осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на потребителите на услугите или дейностите на структурата;
-
Да притежава нагласа и умения за работа в екип, адаптивност и комуникативност;
-
Опит в изпълнение на проекти с външно финансиране.
ІІІ. Кратко описание на длъжността:
Отговаря за организацията, реализацията и управлението на цялостната дейност на Дом за стари хора. Осъществява вътрешен контрол относно изпълнението на дейността по предоставяне на социалната услуга и воденето на задължителната документация.
ІV. Начин на провеждане на конкурса:
-
Допускане по документи;
-
Решаване на тест.
V. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
1. Заявление за участие в конкурса;
2. Професионална автобиография;
3. Мотивационно писмо;
4. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, както и копия от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации при наличие на такива;
5. Копия от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит /трудова, служебна, осигурителна книжка/;
6. Свидетелство за съдимост;
7. Копие от документ за самоличност;
VІ. Място и срок за подаване на документите за участие:
Документите се подават лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в срок до 17,00 часа на 29.07.2013г. в Община Тутракан, адрес: гр. Тутракан, ул. „Трансмариска” № 31, ет. 2, стая 20 на Общинска администрация.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на таблото за обяви на първия етаж в сградата на Общинска администрация Тутракан, находяща се в гр. Тутракан, ул. „Трансмариска” № 31 и на интернет страницата на Община Тутракан