Община Тутракан обявявя процедура за избор на управител на общинска фирма”Комунални дейности”ЕООД гр.Тутракан
11/8/2011
ОБЩИНА ТУТРАКАН
ОБЯВЯВА
процедура чрез подбор по документи и събеседване на кандидат за управител на общинска фирма”Комунални дейности”ЕООД гр.Тутракан.
Изисквания към кандидатите:
-
Кандидатът да притежава образователна степен „Бакалавър”/”Магистър” – техническо образование или „Бакалавър”/”Магистър” – икономическо образование;
-
пет години управленски стаж,
-
компютърна грамотност.
Отговорности:
-
Управлява и представлява общинското дружество – еднолично дружество с ограничена отговорност, в съответствие с действащото законодателство, решенията на Общински съвет – Тутракан, учредителния акт и договор за управление;
-
Организира и контролира изпълнението на приетата програма на дружеството, както и достигане на утвърдените конкретни икономически показатели от програмата на едноличното дружество с ограничена отговорност;
-
Сключва, изменя и прекратява трудовите договори, разрешава отпуските, налага дисциплинарни наказания и командирова работниците и служителите на дружеството при спазване на действащото трудово законодателство;
-
Управлява финансите, като анализира и планира финансовите средства, контролира паричните средства и организира счетоводната дейност;
-
Сключва колективния трудов договор и съблюдава правилното му изпълнение;
-
Дава отчет за своята работа пред Общински съвет – Тутракан и кмета на Общината в 15 дневен срок след приключване на всяко тримесечие;
-
Осигурява стопанисването, управлението и опазването на имуществото на дружеството;
-
осигурява и контролира редовното водене и съхранение на счетоводната и търговската документация и информация на дружеството;
-
Подготвя и внася в съответния съд необходимите документи, свързани с вписването в Търговския регистър на всички обстоятелства, произтичащи от задълженията на търговеца по търговския закон;
-
други;
Необходими качества:
-
Възможност за бързо взимане на решения.
-
Познания по търговско право, както и на други закони свързани със заемания пост.
-
Работа в екип.
Необходими документи за участие в конкурса:
-
Заявление- свободен текст;
-
Автобиография;
· копие от диплома за завършено висше образование по специалността , степен – бакалавър/магистър;
-
копие от документите за придобита допълнителна квалификация, ако има такава;
-
копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
Подборът ще се извършва на два етапа : подбор по документи и събеседване.
Краен срок за подаване на документите: 25.08.2011 г. до 16.30 часа,
гр. Тутракан, ул. „Трансмариска” №31, в деловодството на Общинска администрация. Документите се подадат лично или от упълномощени лица.Всички документи се подават в запечатан непрозрачен плик с посочено наименование на участника, неговият адрес и за какво се подават.
На 26.08.2011 г. от 9.00 часа в Заседателна зала на Общинска администрация гр.Тутракан, назначена комисия ще отвори и разгледа по реда на тяхното постъпване подадените заявления със съпровождащата ги документация .
Провеждане на събеседване с допуснатите на първи етап кандидати – 29.08.2011 г. в Заседателна зала на Общинска администрация гр.Тутракан.