КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА "СЪТРУДНИК СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ (ОБЩИНА ТУТРАКАН)"
14/3/2023
Община Тутракан обявява свободни работни места за длъжността Сътрудник социални дейности в изпълнение на Договор BG05SFPR002-2.002-0067-C01 „Укрепване на капацитета на община Тутракан” по програма “Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 процедура BG05SFPR002-2.002 “Укрепване на общинския капацитет”
Изисквания за заемане на длъжността:
- Минимална степен на завършено образование: висше;
- Предпочитана специалност-социални дейности, хуманитарни дейности, икономика;
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите;
- Компютърна грамотност;
- Организационна компетентност и способност за планиране и организиране на дейността;
- Професионален опит: предимство;
- Мотивация за работа в социалната сфера;
- Умения за самостоятелна работа и работа в екип;
- Способност за бързо и адекватно решаване на проблеми;
- Комуникативност и мобилност.
Кратко описание на длъжността:
- Осъществяване на директна комуникация с лицата, желаещи да ползват социални услуги предоставяни на територията на община Тутракан;
- Насочване на заинтересованите лица към подходящата за тях социална услуга;
- Обработване на първичната документация във връзка с кандидатстване и насочване на лицата;
- Оказване на административна подкрепа на служителите, пряко ангажирани с предоставяне на социалните услуги на територията на община Тутракан и служителите.
Необходими документи за участие в конкурсната процедура:
- Заявление /по образец/;
- Автобиография /CV/;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна професионална квалификация;
- Декларация от кандидата, че не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит - трудова книжка; осигурителна книжка, служебна книжка;
- Копие от документ за компютърна грамотност;
- Копие от документ за самоличност.
Конкурсът с допуснатите кандидати ще се проведе на два етапа:
- Подбор по документи.
- Интервю.
Срок и място за подаване на документи:
Документи за кандидатстване заедно с оригиналите им, следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник от 09:00 часа на 15.03. 2023 г. до 16:00 часа на 24.03.2023 г. в общинска администрация на адрес: Община Тутракан, град Тутракан, ул. „Трансмариска “ №31
Резултатите на класираните кандидати ще бъдат обявени на информационното табло в община Тутракан и на сайта на общината.
Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе на 29.03.2023 г. от 11:00 часа в заседателната зала на общинска администрация.