З А П О В Е Д №РД-04-02/02.01.2018г.
5/1/2018
З А П О В Е Д
№РД-04-02/02.01.2018г.
гр. Тутракан
На основание чл.44ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.2 от ЗОС, чл.20, ал.1 във връзка с чл.55 ал.1т.2 и чл.56 ал.1ал.2 ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество /НРПУРОИ/, в изпълнение наРешение №489 по Протокол №34 от 30.11.2017год. на ОбС гр. Тутракан.
І. Н А Р Е Ж Д А М :
1. Да се проведе публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на недвижим имот - частна общинска собственост за поставяне на преместваеми обекти на 1- ви етаж в масивна стоманобетонна двуетажна сграда, представляваща: Многофункционална сграда за култура и спорт с идентификатор № 73496.501.2318.4, цялата със застроена площ от 552 кв.м по КККР на гр. Тутракан, / с АОС №2254/17.07.2017г. за поправка на АОС №422/05.11.2008г./ и съгласно схема за поставяне, за срок от 5 /пет/ години, в две позиция, както следва:
Позиция №1 - автомат за топли напитки с площ от 1 /един/ кв.м
Позиция №2 – автомат за безалкохолни напитки с площ от 1 /един/ кв.м
1.1 Начална тръжна месечна цена – в размер на 25,00 лв. /двадесет и пет лева/ без ДДС / за всяка позиция по отделно. В наемната цена не са включени разходите за вода и електрическа енергия.
1.2 Начин и срок на плащане: Спечелилият кандидат заплаща достигнатата на търга наемна цена в 14 /четиринадесет/ дневен срок от дата на връчване на заповедта по чл.66, ал.2 от НРПУРОИ по банкова сметка на Общината: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:444100 в “ЦКБ-АД”, клон Русе.
2. Специални условия: няма.
3. Търгът да се проведе на 26.01.2018год. от 10,00ч. в заседателната зала на Община Тутракан.
4. Размер на депозита за участие в търга: 10,00лв. /десет лева/ за всяка позиция по отделно, внесенипо банкова сметка на Община Тутракан: IBAN- BG94СЕСB97903347458500, BIC:CECBBGSFв “ЦКБ-АД”, клон Русе, в срок от 05.01.2018г. до 15,00часа на 25.01.2018г., без да се дължат лихви за периода, през който сумите по депозитите са били законно задържани.
5. Размер на стъпка при наддаване : 2,50лв. / два лв. и 50 стотинки/ за всяка позиция по отделно.
6. Време и начин на оглед: Закупилите тръжни книжа могат да извършват оглед на обектите след предварителна заявка на тел.0866/60628;
7. Други тръжни условия:
7.1 Тръжните книжа се предоставят в Дирекция ˮОбщинска собственост и стопански дейностиˮ срещу 12.00 лв. с ДДС за всяка позиция по отделно, платими на касата към информационния център по сметка на Община Тутракан: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе в срок от 05.01.2018г. до 15.00ч. на 25.01.2018г.;
7.2 До участие в търга ще бъдат допуснати лицата /ФЛ и ЮЛ/, закупили тръжни книжа, внесли депозит и подали заявление за участие в търга, /за всяка позиция по отделно/ с приложените документи описани в същото;
7.2.1 Кандидатите – търговци, регистрирани по ТЗ, прилагат към заявлението за участие в търга, следните документи :
- заверено от кандидата копие от ЕИК
- декларация за липса на задължения към община Тутракан;
- нотариално заверено пълномощно за участие в търга, при участие на пълномощник;
- квитанции за закупени тръжни книжа и за внесен депозит.
7.2.2 Кандидатите- физически лица, прилагат към заявление за участие в търга, следните документи:
- заверено от кандидата копие от личната карта;
- декларация за липса на задължения към община Тутракан;
- нотариално заверено пълномощно за участие в търга, при участие на пълномощник;
- квитанции за закупени тръжни книжа и за внесен депозит.
7.3 Не се допускат до участие в търга, кандидати, които:
- не са подали тръжните документи в срока по заповедта;
- тръжните документи са подадени в прозрачен и/или незапечатан плик;
- в тръжните документи, не съдържат квитанции за закупени тръжни книжа и внесен депозит;
- тръжните документи не съдържат, който и да е от документите посочени в заявлението за участие в търга.
- имат задължения към община Тутракан;
- ЮЛ, които са в открито производство по несъстоятелност и /или ликвидация
8. Краен срок за подаване на тръжните документи: до 16.00ч. на 25.01.2018г. в ОЦУИГ в запечатан непрозрачен плик с описание предмета на търга и данните на кандидата.
ІІ. У Т В Ъ Р Ж Д А В А М :
1. Тръжна документация по всяка обособена позиция, както следва:
· Заповед за провеждане на търга;
· Копие на скица/ схема за поставяне;
· Копие на Акт за общинска собственост;
· Проекто-заповед, съгласно чл. 66, ал.2 отНРПУРОИ;
· Проекто-договор;
· Образец на заявлението за участие в търга.
· Декларация за липса на задължения
2.Условия за оглед на имота съгласно т. 6.
3.Краен срок за приемане на тръжни документи за участие за всяка позиция по отделно - 16.00ч. на 25.01.2018г., ОЦУИГ на Община Тутракан.
4.Дата за провеждане на повторен търг – При неявяване на кандидати, търгът да се проведе на 06.02.2018г., от 10,00ч. в заседателната зала на общината. Тръжните книжа се предоставят от Дирекция ˮОбщинска собственост и стопански дейностиˮ, срещу 12.00 лв. с ДДС, за всяка позиция по отделно, платими на касата към информационния център по IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе , в срок от 29.01.2018г. до 15.00ч. на 05.02.2018г.Депозитът за участие в повторния търг, определен в т.І.4 се внася в срок от 29.01.2018г. до 15,00ч. на 05.02.2018г. Краен срок за подаване на тръжните документи за участие в повторен търг за всяка позиция по отделно- 16.00ч. на 05.02.2018г. в ОЦУИГ на Община Тутракан.
Д-Р Димитър Стефанов п/п
Кмет на Община Тутракан