З А П О В Е Д
№ 2606 / 05.11. 2012 г.
На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл.35, ал.1 от ЗОС и чл.56, ал.1-3 и от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество /НРПУРОИ/, във връзка с чл.32, ал.1, т.1 и чл.36 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и Решение № 199 по Протокол № 15 от 27.09.2012 г. на Общински съвет гр. Тутракан
I.Н А Р Е Ж Д А М:
1. Да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти- частна общинска собственост, представляващи земеделски земи, находящи се в землището на гр. Тутракан, ЕКАТТЕ 73496 и с. Пожарево, ЕКАТТЕ 57090, Община Тутракан, съгласно списък - приложение 1 и списък – приложение 2, които са неразделна част от настоящата заповед.
2. Търгът да се проведена 30.11.2012 г.: в заседателната зала на Общински съвет гр. Тутракан, ул. „Трансмариска” №20 ;
- от 9.00 ч. за имотите, находящи се в землището на гр. Тутракан;
- от 13.00 ч. за имотите, находящи се в землището на с. Пожарево;
3. Размер на депозита за участие в търга - Депозитът в размер на 10 % от началната тръжна цена за всеки имот, подробно описан в списък – приложение 1 и 2, се внася по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN BG94СЕСB97903347458500, BIC:CECBBGSF в “ЦКБ-АД”, клон Русе, на касата към Информационния център на Община Тутракан, и се внася за всеки отделен имот, за който кандидата участва;
4. Размер на стъпка при наддаване:стъпката за наддаване е 5 % от началната тръжна цена за всеки имот, подробно описани в списък – приложение 1 и 2.
5. Време и начин на оглед – закупилите тръжни книжа могат да извършват оглед на имотите след предварителна заявка в Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” или на тел. 0866/60628;
6. Начин и срок на плащане – Спечелилият кандидат заплаща постигната на търга цена на имота /без внесения депозит/ в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на връчване на заповедта по чл. 66, ал. 2 от НРПУРОИ по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN – BG10CECB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 445500 в „ЦКБ” АД, клон Русе.
7. Други тръжни условия :
7.1. Тръжните книжа се закупуват от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” срещу 24,00 /двадесет и четири/ лева с ДДС платими на касата към информационния център по сметка на Община Тутракан: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе в срок от 09.11.2012 г. до 16.00ч. на 29.11.2012г.;
7.2.До участие в търга ще бъдат допуснати лицата (фирмите), закупили тръжни книжа, внесли депозит и подали заявление за допускане до участие в търга с приложени документи в определения срок по т. 6.1;
7.3. Кандидатите – юридически лица, прилагат към заявлението за допускане до участие в търга, следните документи:
- Оригинал или заверено от участника копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от Търговски регистър към Агенция по вписванията след 01.01.2012г. или посочване на ЕИК;
- Оригинал или заверено от участника копие на актуално удостоверение за липса на задължения към Община Тутракан;
- Декларация, че лицето няма просрочени задължения от наем на земя от ОПФ и не е „свързано лице” по смисъла на Търговския закон с лица, имащи такива задължения;
- Удостоверение от Търговския регистър, част „Несъстоятелност” и част „Ликвидация”/ ЕИК, издадено след 01.01.2012г.;
- Декларация, че Управителят или членовете на управителния орган на участника не са лишени от право да упражняват търговска дейност;
7.4. Кандидатите – физически лица,прилагат към заявлението за допускане до участие в търга, следните документи:
- Заверено копие на лична карта;
- Оригинал или заверено от участника копие на актуално удостоверение за липса на задължения към Община Тутракан;
- Декларация, че лицето няма просрочени задължения от наем на земя от ОПФ и не е „свързано лице” по смисъла на Търговския закон с лица, имащи такива задължения ;
8. Краен срок за подаване на тръжни документи- до 16.00 часа на 29.11.2012г. в информационен център на Община Тутракан в запечатан непрозрачен плик;
9. За всеки имот се закупува отделен комплект тръжни документи, като върху плика с документи се отбелязва името и адреса на участника, землището и номера на имота, за който се участва;
ІІ. У Т В Ъ Р Ж Д А В А М :
1.Тръжна документация, както следва :
- Заповед за провеждане на търга;
- Скица на имота;
- Акт за общинска собственост;
- Проекто-заповед, съгласно чл. 66, ал. 2 от НРПУРОИ;
-Проекто-договор;
-Образец на заявлението за допускане да участие в търга;
2. Условия за оглед на имота съгласно раздел I т.4;
3. Краен срок за приемане на тръжна документация – до 16.00 ч. на 29.11.2012 г., в информационния център на Община Тутракан;
4. Дата за провеждане на повторен търг– при неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 07.12.2012 г. в заседателната зала на Общински съвет гр. Тутракан, ул. „Трансмариска” № 20 при същите условия от 09.00часа. Тръжните документи се закупуват от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” срещу 24,00 лева с ДДС, платими на касата към Информационния център на Община Тутракан по банкова сметка IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 448090, в „ЦКБ” АД, клон Русе и се подават в срок до 16.00 часа на 06.12.2012г. в информационен център на Община Тутракан в запечатан непрозрачен плик. За всеки имот се закупува отделен комплект тръжни документи, като върху плика с документи се отбелязва името и адреса на участника, землището и номера на имота, за който се участва.
д-р Димитър Стефанов П/П
Кмет на Община Тутракан