E-УСЛУГИ С ЕЛЕКТРОНЕН ПОДПИС (EGOV.BG.)
10/6/2020
ЕЛЕКТРОННИ АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ НА ОБЩИНА ТУТРАКАН
с универсален електронен подпис (КЕП)
Община Тутракан е присъединена към Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги с разработени и публикувани електронни форми за електронни административни услуги.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА Е-УСЛУГИ (квалифициран електронен подпис (КЕП))
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
1. Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
2. Притежавате профил в системата за сигурно електронно връчване.
3. Имате инсталирана програма Acrobat Reader.
4. Да сте заплатили услугата по Банков път и да се прикачи копие от платежен документ:
Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги (с квалифициран електронен подпис (КЕП)), предоставяни от Община Тутракан.
*. Административни услуги „Устройство на територията”