ОБЯВА
Във връзка с разкриването на нова социална услуга Център за обществена подкрепа на територията на Община Тутракан и Заповед № РД -04-247/26.02.2018 година на Кмета на Община Тутракан,
ОБЩИНА ТУТРАКАН ОБЯВЯВА:
I. Провеждане на процедура за подбор на персонал за предоставяне на социалната услуга по документи и интервю за длъжностите:
-
Ръководител – 1 щ. бр.
-
Социален работник- 1 щ.бр.
-
Психолог- ½ щ. бр.
-
Чистач/Хигиенист- 1 щ. бр.
II. Изисквания за заемане на длъжността “Ръководител”
1. Минимални изисквания:
-
Образование – висше; образователно - квалификационна степен „бакалавър”,
-
Предпочитана специалност - хуманитарни дейности, социални дейности, икономика, медицина, право;
-
Професионален опит – минимум 1 /една/ година
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Управленски опит, умения за управление на персонал, умения за планиране, бюджетиране, управление на изпълнението на дейността, умения за отчитане на дейността
-
Компютърна грамотност
-
Организационна компетентност и способност за планиране и организиране на дейността на ЦОП ;
-
Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с деца и младежи.
Характер на работата:
Отговорен е за организирането, разпределянето, координирането и контролирането на всички дейности в Центъра. Представлява ЦОП при установяване на връзки и поддържане на контакти. Оказва подкрепа и грижа за потребителите на услугите в Центъра.
III. Изисквания за заемане на длъжността „Социален работник”
1. Минимални изисквания:
-
Образование – висше; образователно - квалификационна степен „бакалавър”,
-
Предпочитана специалност - социални дейности, хуманитарни дейности икономика;
-
Професионален опит – минимум 1 /една/ година
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Умения за работа с деца и семейства в риск
-
Компютърна грамотност
-
Организационна компетентност и способност за планиране ;
-
Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с деца и младежи и техните семейства.
Характер на работата:
Организира предоставянето на социалните услуги и консултации на потребителите на услугата. Изготвя индивидуални оценки и разработва индивидуални планове на потребителите. Осъществява социална работа по отделен случай. Отговаря за досиетата на персонала на центъра и потребителите. Участва в информационно-аналитични дейности.
IV.. Изисквания за заемане на длъжността „Психолог”
1. Минимални изисквания:
-
Образование – висше; образователно - квалификационна степен „бакалавър”, професионална квалификация „Психолог”
-
Професионален опит – минимум 1 /една/ година
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Компютърна грамотност
-
Да имат комуникативна компетентност и умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с деца и младежи и техните семейства.
Характер на работата:
Извършва психологичната оценка на потребителите на ЦОП. Оказва индивидуална и групова психологична помощ, провежда консултации, семейни сесии, кризисни интервенции, участва в дейности по превенция на изоставянето. Участва в изготвянето на индивидуалната оценка и индивидуалния план на потребителите. Методически подпомага
Планирането на работата по случай. Разрешава конфликти и се грижи за качеството на екипното взаимодействие и психологическия климат.
V. Изисквания за заемане на длъжността „Чистач/Хигиенист”
1. Минимални изисквания:
-
Образование – средно
-
Професионален опит – минимум 1 /една/ година
2. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
-
Умение за работа в екип. Да имат желание и мотивация за работа с деца и младежи и техните семейства.
Характер на работата:
VI. Начин на провеждане на подбора
1. Разглеждане на подадените документи
2. Интервю
VII. Необходими документи за участие в процедурата по подбор
1. Заявление за участие
2. Професионална автобиография
3. Документи, удостоверяващи трудовия стаж/ или опит в съответната сфера – трудова книжка, служебна, осигурителна книжка (копие)
4. Документ за завършено образование (копие)
5. Копие от документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации при наличие на такива
6. Свидетелство за съдимост
7. Медицинско свидетелство
VII. Място и срок за подаване на документите
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в Общинска администрация -Тутракан,до 16,30 часа на 02.03.2018 г.
Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе на 07.03.2018 година от 14,00 часа в заседателната зала на общината.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното табло на Община Тутракан – ул.”Трансмариска” № 31