З А П О В Е Д №РД-04-824/12.07.2017Г.

18/7/2017

З  А  П  О  В  Е  Д

 
№РД-04-824/12.07.2017Г.
гр. Тутракан
 
       На основание чл.44ал.2 от ЗМСМА, чл.14 ал.7от ЗОС,  чл.55 ал.1т.1и  чл.56 ал.1ал.2 ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество /НРПУРОИ/,  в изпълнение наРешение № 390 по Протокол №24 от 27.04.2017год. изменено и допълнени с Решение №407 по Протокол №27 от 22.06.2017г. на ОбС гр. Тутракан.
 
І. Н А Р Е Ж Д А М :
 
     1. Да се проведе публичен търг с явно наддаване за отдаване под наем на част от  недвижим имот - публична общинска собственост, представляващ: обособени помещения с основна площ от 17,78 кв.м и спомагателна площ от 24,07кв.м, находящи се на първи етаж от двуетажна административна сграда „Кметство”, цялата със застроена площ от 117,45кв.м, находяща се в с. Бреница, кв.6, УПИ-XXV с предназначение за здравни услуги, за срок от 5 /пет/ години.
         1.1 Начална тръжна месечна  цена – в размер на 18,23 лв. /осемнадесет лв. и двадесет и три стотинки / без ДДС. В наемната цена не са включени разходите за вода и електрическа енергия.
          1.2 Начин и срок на плащане: Спечелилият кандидат заплаща достигнатата на търга наемна цена в 14/четиринадесет/ дневен   срок от дата на връчване на заповедта по чл.66, ал.2 от НРПУРОИ по банкова сметка на Общината: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:444100 в “ЦКБ-АД”, клон Русе.
2. Специални условия: няма.
     3. Търгът да се проведе на 14.08.2017год. от 11,00ч.  в заседателната зала на Община Тутракан.
4. Размер на депозита за участие в търга: 10,00лв. /десет лева/, внесенипо банкова сметка на Община Тутракан: IBAN- BG94СЕСB97903347458500, BIC:CECBBGSFв “ЦКБ-АД”, клон Русе, в срок от 14.07.2017г. до 15,00часа на 10.08.2017г., без да се дължат лихви за периода, през който сумите по депозитите са били законно задържани.   
5. Размер на стъпка при наддаване : 1,82лв. / един лв. и осемдесет и две стотинки/.
6. Време и начин на оглед: Закупилите тръжни книжа могат да извършват оглед на обектите след предварителна заявка на тел.0866/60628;
7. Други тръжни условия:
          7.1 Тръжните книжа се предоставят в Дирекция ˮОбщинска собственост и стопански дейностиˮ  срещу 12.00 лв. с ДДС, платими на касата към информационния център по сметка на Община Тутракан: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе в срок от 14.07.2017г. до 15.00ч. на 10.08.2017г.;
         7.2 До участие в търга ще бъдат допуснати лица, регистрирани като ЛЗ, вписани в регистъра по чл.40 от ЗЛЗ или физически лица, вписани в регистъра на БЛС и/или БЗС, подали заявление за допускане до участие в търга с приложени документи описани в същото;
         7.2.1 Кандидатите – търговци, регистрирани по ТЗ, прилагат към заявлението за  участие в търга, следните документи :
 
 
 
 
- заверено от кандидата копие от ЕИК
- декларация за липса на задължения към община Тутракан;
- нотариално заверено пълномощно за участие в търга, при участие на пълномощник;
- квитанции за закупени тръжни книжа и за внесен депозит.
         7.2.2 Кандидатите- физически лица, прилагат към заявление за участие в търга, следните документи:
- документ, че е правоспособен лекар, включен в регистъра на БЛС и/или БЗС
- заверено  копие от личната карта;
- декларация за липса на задължения към община Тутракан;
- нотариално заверено пълномощно за участие в търга, при участие на пълномощник;
- квитанции за закупени тръжни книжа и за внесен депозит.
        7.3 Не се допускат до участие в търга, кандидати, които:
- не са подали тръжните документи  в срока по заповедта;
- тръжните документи са подадени в прозрачен и/или незапечатан плик;
- в тръжните документи, не съдържат квитанции за закупени тръжни книжа и внесен депозит;
- тръжните документи не  съдържат, който и да е от документите посочени в заявлението за участие в търга.
-  имат задължения към община Тутракан;
- ЮЛ, които са в открито производство по несъстоятелност и /или ликвидация
    8. Краен срок за подаване на тръжните документи: до 16.00ч. на 10.08.2017г. в ОЦУИГ в запечатан непрозрачен плик с описание предмета на търга и данните на кандидата.
 
ІІ. У Т В Ъ Р Ж Д А В А М :
 
         1. Тръжна документация по всяка обособена позиция, както следва:
·         Заповед за провеждане на търга;
·         Копие на скица/ схема на имота;
·         Копие на Акт за общинска собственост;
·         Проекто-заповед, съгласно чл. 66, ал.2 отНРПУРОИ;
·         Проекто-договор;
·         Образец на заявлението за участие в търга.
·         Декларация за липса на задължения
2.Условия за оглед на имота съгласно т. 6.
3.Краен срок за приемане на тръжни документи за участие - 16.00ч. на 10.08.2017г., ОЦУИГ на Община Тутракан.
4.Дата за провеждане на повторен търг – При неявяване на кандидати, търгът да се проведе на 21.08.2017г., от 11,00ч. в заседателната зала на общината. Тръжните книжа се предоставят от Дирекция ˮОбщинска собственост и стопански дейностиˮ, срещу 12.00 лв. с ДДС, платими на касата към информационния център по IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе , в срок от 15.08.2017г. до 15.00ч. на 18.08.2017г.Депозитът за участие в повторния търг, определен в т.І.4 се внася в срок от 15.08.2017г. до 15,00ч. на 18.08.2017г. Краен срок за подаване на тръжните документи за участие в повторен търг- 16.00ч. на деня предхождащ търга в ОЦУИГ на Община Тутракан.
 
 
Д-Р Димитър Стефанов п/п
Кмет на Община Тутракан

 

Прикачени файлове