З А П О В Е Д № РД-04-838/18.07.2017г.

21/7/2017

З  А  П  О  В  Е  Д

 
№  РД-04-838/18.07.2017г.
 
На основание чл. 14, ал. 7 от Закона за общинската собственост и чл.17, ал. 3, чл.55, ал.1, т.1и ал.2, във връзка с чл.67, ал.1, ал.2 и ал.3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество / НРПУРОИ/, в изпълнение на Решение №413по Протокол №27 от 22.06.2017г.  на Общински съвет- Тутракан
 
І.  З А П О В Я Д В А М :
1.Да се проведе публично оповестен присъствен  конкурс с тайно наддаване:  за отдаване под наемза срок от 5  /пет/  години  на част от недвижим имот – публична общинска собственост, представляващ: самостоятелен обект с идентификатор №73496.501.3750.1.1 площ от 114 /сто и четиринадесет/ кв.м, с предназначение за  ученическо столово хранене, част от триетажна масивна сградата за образование  с идентификатор №73496.501.3750.1, цялата със застроена площ 854 /осемстотин петдесет и четири/ кв.м, представляваща СУ „Христо Ботев” гр. Тутракан, находяща се в гр. Тутракан, ул. Гео Милев №2, в кв.85 в имот №73496.501.3750 по КККР на  гр. Тутракан, съгласно АОС №279/24.09.2012г.        
2. Обект на конкурса:  самостоятелен обект с идентификатор №73496.501.3750.1.1 с  площ от 114 /сто и четиринадесет/ кв.м с предназначение за ученическо столово хранене.
3. Отдаването под наем на имота е при следните задължителни  условия:
            3.1. Обектът да се използва за ученически стол с предназначение за ученическо столово хранене, като не се допуска производството на друга продукция, както и използването му извънучебно време за други дейности;
            3.2. Предлаганият асортимент в ученическия стол, да е съобразен с Наредба № 37 от 21.07.2009г. за здравословно хранене на учениците, издадена от МЗ в сила от 15.09.2009г.;
            3.3. Качеството на хранителните продукти и стоки да отговаря на изискванията на Закона за храните;
            3.4. Доставяните продукти, необходими за приготвянето на храните или готовите закуски да бъдат съпроводени със сертификат за качество, издаден от съответните надлежни органи;
            3.5. Да извършва дейността, съобразно всички нормативни изисквания.
4. Конкурсът да се проведе при следните условия:   
            4.1. Начална месечна наемна цена– 158,46 лв. /Сто петдесет и осем лева и 46 стотинки/без ДДС.
            4.2. Начин и срок на плащане:спечелилия конкурса в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на връчване на заповедта по чл. 72, ал.6 от НРПУРОИ, заплаща достигната месечна наемна цена по банкова сметка на СУ „Христо Ботев” IBAN: BG31СЕСB97903141759300,BIC: CECBBGSF,  при банка „ЦКБ” АД, клон Русе в информационния център на Общината.
            4.3.Конкурсната документация се предоставя от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности”, срещу 12,00 /дванадесет/  лева с ДДС, платими по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN: BG10СЕСB97908447458500,BIC: CECBBGSF,  код: 448090, в „ЦКБ” АД, клон Русе в срок от 21.07.2017г. до 15.00 часа на 14.08.2017г.
            4.4.Размер на депозита за участие в конкурса: 100,00лв. /Сто лева/,който се внася по банкова сметка на Община Тутракан BG94СЕСB97903347458500,BIC: CECBBGSF, при банка „ЦКБ” АД, клон Русе в информационния център на Община Тутракан, в срок от 21.07.2017г. до 15.00 часа на 14.08.2017г., без да се дължат лихви за периода, през който сумите са били законно задържани.
            4.5.Време и начин на огледа:закупилите конкурсни книжа могат да извършват оглед на помещението след предварителна заявка в Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности”, тел. 0866/60 628, чрез директора на СУ „Христо Ботев” гр. Тутракан.
4.6.Конкурсът да се проведена 15.08.2017г. от 11,00 ч. в заседателната зала на Община Тутракан.
4.7. Критерий за оценяване на конкурсните предложения: най – висока наемна цена.
5. Изисквания към кандидатите:
            5.1. Право на участиев конкурса имат:всяко ЕТ или юридическо лице,регистрирани като търговци по Търговския закон ;
            5.2.Документи за участие:
            - заявление за участие /по образец/;
            - документ за закупени конкурсни документи;
            - документ за внесен депозит;
            - заверено копие от удостоверение от НАП, за липса на задължения към държавата, установени с ревизионен акт;
            - декларация за липса на задължения към община Тутракан;
            - нотариално заверено пълномощно за участие в конкурса, при участие на пълномощник;
            - удостоверение за актуално състояние /оригинално или заверено копие/ или ЕИК;
            - удостоверение, че кандидата не е обявен и не се намира в производство по несъстоятелност /оригинал или заверено копие/ или ЕИК;
            - удостоверение, че кандидата не е обявен в ликвидация /оригинал или заверено копие/ или ЕИК.
             5.3До участие в конкурса:Ще бъдат допуснати лицата /фирмите/, закупили конкурсни книжа, внесли депозит и подали заявление за допускане до участие в конкурс, с приложени документи, описани в същото и съгласно условията по т.6.2
            5.4 Няма да бъдат допуснати кандидати, които не са представили изискуеми документи и/или при наличие на някое от следните обстоятелства: 
- обявен в несъстоятелност или е в открито производство по несъстоятелност;
- е в производство по ликвидация;
- има парични задължения към държавата, установени с ревизионен акт;
- има парични задължения към община Тутракан;
- конкурсната документация е представена след срока, определен по заповедта;
- конкурсната документа не е подадена в запечатан непрозрачен и /или върху плика не е отбелязано името на участника и наименованието на предмета на конкурса;
- конкурсната документация е закупена след срока, описан в заповедта;
- депозитът е внесен след сроковете, посочен в заповедта
6.Срок и начин за подаване на офертни предложения:
            6.1.Краен срок за подаване на офертни предложения  – до 16,00 часа на 14.08.2017г. в информационния център на Община Тутракан, при гл. специалист „Деловодител”;
            6.2. Условия за подаване на офертните предложения: Подаването на предложенията за участие в публично оповестения конкурс се извършва чрез три непрозрачни плика, запечатани от кандидата.  В първи плик с надпис „Документи” се поставят приложените документите в т.5.2 и се запечатва, във втори плик с надпис „Оферта” кандидатът поставя офертата, не по ниска от обявената в т.4.1 и се запечатва. Пликовете се поставят в трети, запечатан от него плик, върху който се отбелязват името и адреса на кандидата и описание на предмета на конкурса.
           
7. При отказ на обявения за спечелил конкурса участник от сключване на договор за наем с община Тутракан, внесения от него депозит остава в полза на общината и се предлага на втория участник в конкурса да сключи договор за наем на предлаганата от него цена, в случай, че и втория класиран участник откаже сключване на договор и неговия депозит се задължа в полза на общината и се обявява нов конкурс.
 
 
ІІ. У Т В Ъ Р Ж Д А В А М :
          1.Конкурсна документация, както следва :
-          Заповед за провеждане на конкурса ;
-          Копие на акт за общинска собственост
-          Копие на схема на самостоятелен обект
-          Проекто-заповед, съгласно чл.72, ал.6 от НРПУРОИ  ;
-          Проекто- договор ;
-          Образец на заявление за участие в конкурс
-          Декларация за липса на задължения към община Тутракан .
2.Условия за оглед на помещението– съгласно раздел І, т.4.5
            3.Краен срок за приемане на офертни предложения  – 16,00 часа на 14.08.2017г. в информационния център на Община Тутракан, при гл. специалист „Деловодител”;
            4.Дата за провеждане на повторен конкурс- При неявяване на кандидати, повторен конкурс да се проведе на 28.08.2017г., при същите условия и на същото място и час. Конкурсната документация се предоставя от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” на Община Тутракан срещу 12,00 /дванадесет/  лева с ДДС, платими по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN-BG10СЕСB97908447458500,BIC: CECBBGSF,  код: 448090, в „ЦКБ” АД,  клон Русе в срок  от 16.08.2017г. до 15.00 часа на 25.08.2017г. Депозитът за участие в повторен конкурс се внася по банкова сметка на Община Тутракан BG94СЕСB97903347458500,BIC: CECBBGSF, при банка „ЦКБ” АД, клон Русе в информационния център на Община Тутракан, в срок от 16.08.2017г. до 15.00 часа на 25.08.2017.Краен срок за продаване на офертни предложенияза повторен публичен търг  до 16,00 часа на 25.08.2017г. в информационния център на Община Тутракан, при гл. специалист „Деловодител”.
           
 
 
 
Д-Р димитър стефановп/п
Кмет на Община Тутракан
 

 

Прикачени файлове