заповед-търг-продажба-дунавец

23/2/2017
З А П О В Е Д
 
№РД-04-213/14.02.2017 г.
 
На основание чл.44 ал.2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация, чл.35 ал.1 от Закона за общинската собственост, чл.56, ал.1-3 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество /НРПУРОИ/, във връзка с чл.32, ал.1, т.1 и чл.36 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с общинско имущество и Решение № 283 по Протокол № 15 от 27.10.2016 г. на Общински съвет гр. Тутракан
 
 
I. Н А Р Е Ж Д А М:
 
1.                  Да се проведе публичен търг с явно наддаване за продажба на недвижими имоти- частна общинска собственост, представляващи земеделски земи, находящи се в землището на с. Дунавец, ЕКАТТЕ 24044, Община Тутракан, съгласно Таблица 1 от настоящата заповед.
Таблица 1
Поземлен имот №
Местност
Кат.
Площ/дка.
Начална
тръжна цена
Депозит за участие
Стъпка за наддаване
(1)
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
(7)
000025
Новите места
IV
1,326
1 282,00
128,20
128,20
005084
Новите места
IV
0,585
565,00
56,50
56,50
009029
Къшлите
V
4,888
4 724,00
472,40
472,40
 
 
2. Търгът да се проведена 21.03.2017 г. от 9.00 часа в заседателната зала на Общински съвет гр. Тутракан, ул. Трансмариска № 20.
3. Начална тръжна цена – подробно описана за всеки имот по отделно в графа „5 – начална тръжна цена” в Таблица 1 от настоящата заповед.
4. Размер на депозита за участие в търга - Депозитът в размер на 10 % от началната тръжна цена, подробно описан в графа „6 - депозит за участие” за всеки имот в Таблица 1, се внася по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN BG94СЕСB97903347458500, BIC:CECBBGSF в „ЦКБ-АД”, клон Русе, на касата към Информационния център на Община Тутракан, за всеки отделен имот, за който кандидатът участва, в срок от 24.02.2017г до 16,00 часа на 20.03.2017г.
5. Размер на стъпка при наддаване: стъпката за наддаване е 10 % от началната тръжна цена, подробно описана в графа „7 - стъпка за наддаване” в Таблица 1 настоящата заповед.
            6. Време и начин на оглед – закупилите тръжни книжа могат да извършват оглед на имотите след предварителна заявка в Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности”- стая № 32 на Община Тутракан или на тел. 0866/60628;
            7. Начин и срок на плащане – Спечелилият участник заплаща постигната на търга цена на имота /без внесения депозит/ в 14 /четиринадесет/ дневен срок от датата на връчване на заповедта по чл. 66, ал. 2 от НРПУРОИ по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN – BG10CECB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 445500 в „ЦКБ” АД, клон Русе.
            8. Други тръжни условия :
            8.1. Тръжните книжа се закупуват от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” – стая № 32 на Община Тутракан срещу 24,00 /двадесет и четири/ лева с ДДС платими на касата към информационния център по сметка на Община Тутракан: IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC:CECBBGSF, код:448090 в “ЦКБ-АД”, клон Русе в срок от 24.02.2017г. до 16.00 ч. на 20.03.2017г.;
8.2. До участие в търга ще бъдат допуснати лицата (фирмите), които са закупили тръжни книжа, внесли депозит, подали заявление за допускане до участие в търга с приложени документи в определения срок по т. 9 и отговарят на следните условия:
1. Нямат задължения от наем на земя от ОПФ;
2. Нямат задължения към Община Тутракан, породени от задължения към „Местни данъци и такси” и глоби / имуществени санкции по наказателни постановления;
3. Не е „свързано лице” по смисъла на Търговския закон, с лице, имащо задължения към Община Тутракан;
4. Не са лишени от право да упражняват търговска дейност;
5. Не са обявени в ликвидация или несъстоятелност /за юридически лица/;
            8.3. Кандидатите – юридически лица, посочват в заявлението единен идентификационен код, съгласно чл. 23 ал. 5 от Закона за Търговския регистър /ЗТР/;
            - Декларация, че лицето няма просрочени задължения от наем на земя от ОПФ и не е „свързано лице” по смисъла на Търговския закон с лица, имащи такива задължения;
            - Декларация, че Управителят или членовете на управителния орган на участника не са лишени от право да упражняват търговска дейност;        
8.4. Кандидатите – физически лица,прилагат към заявлението за допускане до участие в търга, следните документи:
            - Заверено копие на лична карта;
            - Декларация, че лицето няма просрочени задължения от наем на земя от ОПФ и не е „свързано лице” по смисъла на Търговския закон с лица, имащи такива задължения ;
            9. Краен срок за подаване на тръжни документи- до 16.00 часа на 20.03.2017г. в информационен център на Община Тутракан в запечатан непрозрачен плик;
            10. За всеки имот се закупува отделен комплект тръжни документи, като върху плика с документи се отбелязва името и адреса на участника, землището и  номера на имота, за който се участва;
 
ІІ. У Т В Ъ Р Ж Д А В А М :
 
            1.Тръжна документация, както следва :
            - Заповед за провеждане на търга;
            - Скица на имота;
            - Акт за общинска собственост;
- Проекто-заповед, съгласно чл. 66, ал. 2 от НРПУРОИ;
-Проекто-договор;
-Образец на заявлението за допускане да участие в търга;
2. Условия за оглед на имота съгласно раздел I т.4;
3. Краен срок за приемане на тръжна документация – до 16.00 ч. на 20.03.2017г., в информационния център на Община Тутракан;
4. Дата за провеждане на повторен търг – при неявяване на кандидати, повторен търг да се проведе на 28.03.2017г. в заседателната зала на Общински съвет гр. Тутракан, ул. Трансмариска № 20 при същите условия от 09.00 часа.
 Тръжните документи за участие в повторния търг се закупуват от Дирекция „Общинска собственост и стопански дейности” - стая № 32 на Община Тутракан срещу 24,00 лева с ДДС, платими на касата към Информационния център на Община Тутракан по банкова сметка IBAN- BG10СЕСB97908447458500, BIC: CECBBGSF, код: 448090, в „ЦКБ” АД, клон Русе в срок от 21.03.2017г до 16.00 часа на 27.03.2017г.
Депозита за участие в повторния търг - в размер на 10 % от началната тръжна цена, подробно описан в графа „6 - депозит за участие” за всеки имот в Таблица 1, се внася по банкова сметка на Община Тутракан: IBAN BG94СЕСB97903347458500, BIC:CECBBGSF в „ЦКБ-АД”, клон Русе, на касата към Информационния център на Община Тутракан, за всеки отделен имот, за който кандидатът участва, в срок от 21.03.2017г до 16,00 часа на 27.03.2017г.
            За всеки имот се закупува отделен комплект тръжни документи, като върху плика с документи се отбелязва името и адреса на участника, землището и номера на имота, за който се участва.
            Краен срок за подаване на тръжна документация за участие в повторния търг до 16.00 часа на 27.03.2017г.  
            Настоящата заповед се състави и подписа в два еднообразни екземпляра – един за регистъра на заповедите и един за архива на Дирекция ОССД.
               
д-р Димитър Стефанов
Кмет на Община Тутракан